info@alna.pl    +48 22 827 32 57
alna

LT

Czym jest OnGuard?

OnGuard Connext jest zaawansowanym oprogramowaniem do obsługi windykacji należności, płatności oraz reklamacji, który koncentruje się na relacjach z klientem oraz rozliczeniach finansowych. Jego struktura oparta na rolach zapewnia każdemu użytkownikowi niezbędną funkcjonalność oraz informacje wymagane do osiągnięcia indywidualnych celów. OnGuard jest stworzony dla optymalnej integracji obsługi należności wewnątrz firmy, jak również na zewnątrz w relacji z Klientem. Właściwe działanie skierowane do odpowiedniej osoby skutkuje szybszą płatnością za faktury oraz ściślejszymi relacjami z klientami.

Alna Business Solutions

Wyłączny certyfikowany Partner w Polsce
w zakresie implementacji rozwiązań OnGuard.

Więcej informacji o OnGuard

Globalne rozwiązania OnGuard

onguard zarzadzanie naleznosciami

Korzyści z zastosowania OnGuard:

Oszczędność czasu i wzrost efektywności pracy

Poprzez zastosowanie rozwiązania i jednocześnie automatyzację procesów, znacznie zwiększa się efektywność pracy działu windykacji przy obsłudze dużej liczby wierzytelności

Redukcja kosztów finansowych

Dzięki szybkiej i skutecznej obsłudze spraw obniżone zostają koszty funkcjonowania działów, a odzyskiwanie należności jest bardziej skutecznie i efektywne. Jednocześnie odnotowana zostaje znaczna poprawa cashflow

Skuteczna kontrola zarządzania należnościami i działu windykacji

Zastosowane narzędzia kontroli i raportowania pozwalają w łatwy sposób zarządzać i przewidywać obecny stan odzyskiwanych należności osobom zarządzającym działem. Dzięki nim można podejmować odpowiednie decyzje biznesowe

Zautomatyzowana praca działu windykacji

Przy masowej liczbie dokumentów ważne jest, aby procesy windykacyjne, dokumenty i komunikacja wewnątrz i zewnętrzna była uporządkowana. System zapewnia ustandaryzowanie procesów zgodnie z wymaganiami firmy oraz ich modyfikację w miarę zmieniającego się otoczenia biznesowego

Poprawa relacji z klientem poprzez pozytywną komunikację

Skupienie się na pozytywnej komunikacji z klientem zwiększa szansę szybkiej płatności, a tym samym minimalizuje koszty. Lepszy kontakt z klientem przynosi wymierne rezultaty finansowe

Międzynarodowe zastosowanie

System jest obecny w 42 krajach i wspiera pracę 42.000 użytkowników w 850 firmach. Dzięki międzynarodowym doświadczeniom, ma możliwości zastosowania wielu języków i walut jest doskonałym narzędziem dla firm międzynarodowych

Segmentacja Klientów w celu indywidualnego i efektywnego podejścia

Każdy klient jest inny i wymaga innego podejścia w procesie windykacji. Dzięki OnGuard można dokonać segmentacji Klientów i wybrać odpowiedni sposób windykacji pasujący do niego. Dzięki temu użytkownik uzyskuje lepsze rezultaty i oszczędza cenny czas. Pragmatyczna oraz pozytywna komunikacja zachęci do szybszej zapłaty.

Możliwość integracji z różnymi systemami zewnętrznymi

Dzięki elastyczności i nowoczesnej technologii rozwiązania OnGuard jest możliwość jego integracji z dowolnymi systemami zewnętrznymi (np. ERP, CRM) i wykorzystania wielu cennych danych z tych systemów. Poprzez połączenie wielu informacji, firma może określić strategię dostosowaną do różnych segmentów klientów. Wzajemne połączenie tych informacji z systemem OnGuard podniesie efektywność zarządzania windykacją

Chcesz dowiedzieć się więcej
o skutecznym zarządzaniu należnościami?

Polityka cookies

Copyrights © Alna Business Solutions Sp. z o.o. All rights reserved   Desing by 101 So. z o.o., Kamila Błęcka