Helpdesk i rozwój
Serwis Dynamics 365 Business Central/NAV
Naszym klientom oferujemy najwyższej jakości Helpdesk i usługi rozwojowe Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV.
Mają oni pewność, że w każdej chwili mają fachowe wsparcie i zachowują ciągłość funkcjonowania procesów w firmie. Usługi te realizowane są przez odrębny zespół profesjonalnych konsultantów z zachowaniem czasów reakcji i usuwania błędów.
- Usługi zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb Klienta
- Indywidualne stałe wsparcie, także 24/7/365
- Najwyższa jakość i gwarantowane czasy reakcji i wykonania zleconych zadań
- Wsparcie dla około 200 klientów i ponad 2000 użytkowników
- Zespół profesjonalnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem
- Wdrożone procedury zwiększające jakość usług i skracające czas realizacji

0+
0+
0+
Usługi serwisowe
- Doradztwo hot-line i stały dostęp w tygodniu w godzinach 9.00-17.00
- Indywidualne wsparcie, nawet 24/7/365
- Gwarantowane czasy reakcji oraz usuwania błędów
- Audyty systemu identyfikujące problemy i wąskie gardła
- Rekomendacje usprawnień, podniesienie ergonomii i wydajności
- Regularne raporty zrealizowanych usług
Usługi rozwojowe
- Zmodyfikowanie lub ulepszenie funkcjonalności i procesów
- Stworzenie dodatkowych funkcjonalności, raportów, itp.
- Dodatkowe szkolenia dla użytkowników
- Stworzenie instrukcji stanowiskowych, dokumentacji itp.
- Upgrade-y systemu
- Implementacja rozwiązań branżowych (Add-onów)
