Twoja przeglądarka jest nieaktualna!

Zalecamy odświeżenie przeglądarki w celu poprawnego wyświetlenia strony.

Odśwież swoją przeglądarkę
Kontynuuj przeglądanie

Helpdesk i rozwój

Serwis Dynamics 365 Business Central/NAV

Naszym klientom oferujemy najwyższej jakości Helpdesk i usługi rozwojowe Microsoft Dynamics 365 Business Central/NAV.

Mają oni pewność, że w każdej chwili mają fachowe wsparcie i zachowują ciągłość funkcjonowania procesów w firmie. Usługi te realizowane są przez odrębny zespół profesjonalnych konsultantów z zachowaniem czasów reakcji i usuwania błędów.

  • Usługi zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb Klienta
  • Indywidualne stałe wsparcie, także 24/7/365
  • Najwyższa jakość i gwarantowane czasy reakcji i wykonania zleconych zadań
  • Wsparcie dla około 200 klientów i ponad 2000 użytkowników
  • Zespół profesjonalnych konsultantów z wieloletnim doświadczeniem
  • Wdrożone procedury zwiększające jakość usług i skracające czas realizacji

0+

0+

0+

Usługi serwisowe

  • Doradztwo hot-line i stały dostęp w tygodniu w godzinach 9.00-17.00
  • Indywidualne wsparcie, nawet 24/7/365
  • Gwarantowane czasy reakcji oraz usuwania błędów
  • Audyty systemu identyfikujące problemy i wąskie gardła
  • Rekomendacje usprawnień, podniesienie ergonomii i wydajności
  • Regularne raporty zrealizowanych usług

Usługi rozwojowe

  • Zmodyfikowanie lub ulepszenie funkcjonalności i procesów
  • Stworzenie dodatkowych funkcjonalności, raportów, itp.
  • Dodatkowe szkolenia dla użytkowników
  • Stworzenie instrukcji stanowiskowych, dokumentacji itp.
  • Upgrade-y systemu
  • Implementacja rozwiązań branżowych (Add-onów)

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami