Konsulting i doradztwo

Profesjonalne usługi doradcze w zakresie ERP

Doradztwo i konsulting

Bardzo często projekty wdrożeniowe ERP nie kończą się sukcesem. Wiele jest takich, gdzie efekty wdrożenia nowego narzędzia są niewystarczające a cele projektu nie zostały osiągnięte. Wybór zintegrowanego rozwiązania ERP i warianty przeprowadzenia inwestycji powinny opierać się na możliwie fachowej ocenie - zgodnej z faktycznymi potrzebami firmy i jej sytuacją.
Alna Business Solutions wspiera klientów w zakresie profesjonalnych usług konsultingowych i doradztwa dla systemów ERP.
Doradztwo i konsulting
Zakres doradztwa ERP i Project Managementu

Zakres doradztwa ERP i Project Managementu

Organizacja przetargu systemu ERP
  • Zebranie wymagań funkcjonalnych i technologicznych wobec ERP
  • Przygotowanie specyfikacji wymagań funkcjonalnych i technologicznych
  • Organizacja przetargu według sprawdzonej metodyki
  • Analiza i ocena ofert w szczególności w świetle posiadanych informacji będących benchmarkiem
  • Wsparcie przy opracowaniu i negocjacji umowy dotyczących projektu i zakupu licencji
  • Rekomendacja rozwiązania



Planowanie i realizacja wdrożenia systemów ERP
  • Wsparcie przy definicji celów projektów, opracowaniu analizy rentowności (ROI) inwestycji ERP – ex-ante.
  • Estymacja całkowitego kosztu utrzymania (TCO) ERP w okresie 4-5 lat.
  • Koordynacja wyboru grupy projektowej po stronie klienta.
  • Ocena kompetencji członków grupy projektowej dostawcy.
  • Ocena poprawności wykonania zadań projektowych przez dostawcę.
  • Wdrożenie efektywnej polityki zarządzania ryzykiem jako komponentu zarządzania projektem.
  • Zarządzanie projektem i zarządzanie zmianami.
-

-

Pomoc przy planowaniu i realizacji obsługi powdrożeniowej
  • Wykonanie analizy oraz oceny zrealizowanego wdrożenia ERP.
  • Wsparcie przy opracowaniu analizy rentowności (ROI) inwestycji w system ERP – ex-post.
  • Przygotowanie specyfikacji wymagań dotyczących obsługi powdrożeniowej dostawcy.
  • Organizacja przetargu dla obsługi powdrożeniowej według sprawdzonej metodyki.
  • Analiza i ocena ofert w świetle posiadanych informacji będących benchmarkiem.
  • Wsparcie przy negocjacji dotyczących obsługi powdrożeniowej (SLA).
  • Wsparcie przy opracowaniu umowy obsługi powdrożeniowej.



Wsparcie w zakresie analizy wdrożenia ERP, w którym wystąpiły problemy
  • Analiza przebiegu projektu wraz z rekomendacją dotyczącą sposobu i czasu przerwania współpracy pomiędzy klientem i dostawcą.
  • Wsparcie klienta przy określeniu przyczyn źle zrealizowanego projektu.
  • Pomoc w zakresie planowania oraz realizacji wdrożenia systemów ERP w ramach re-implementacji (naprawy) projektu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami