Continia Expense Management
Zarządzanie wydatkami pracowników
Continia Expense Management to nowoczesne rozwiązanie (dodatek do Dynamics 365 Business Central) dla firm chcących usprawnić i zautomatyzować rozliczanie wydatków ponoszonych przez pracowników np. podczas podróży służbowych. System umożliwia digitalizację wszelkiego rodzaju paragonów czy potwierdzeń zakupu, dzięki czemu proces rozliczania pracownika staje się tańszy i prostszy.
System pozwala na rozliczenie wydatków służbowych już w kilku prostych krokach: wykonanie zdjęcia, uzupełnienie wymaganych pól i wysłanie dokumentu bezpośrednio do działu księgowego (do systemu Dynamics 365 Business Central).
Czynność tą wykonuje pracownik z poziomu telefonu.
Raportowanie w czasie rzeczywistym
Pracownicy nie muszą rozliczać się z wyjazdów dopiero po powrocie. Wszystkie dokumenty przesyłane są w czasie rzeczywistym do księgowości w formie cyfrowej. Aplikacja pozwala na raportowanie wydatków przez podróżującego pracownika w kilku prostych krokach, co wpływa na oszczędność czasu i kosztów.
Rozliczanie diet
Dieta jest integralną częścią wyjazdu służbowego. Aplikacja pozwala na bezośrednie wysyłanie raportów z wyjazdów służbowych, gdzie pracownik dodaje takie informacje jak: długość podróży, ilość posiłków, zakwaterowanie.
Import wydatków z kart kredytowych
System umożliwia import wydatków z kart firmowych bezpośrednio do D365 Business Central. Dodatkowo wykonuwane jest automatyczne łączenie poszczególnych linii wydatków z zarejestrowanym potwierdzeniem zakupu. System zintegrowany jest z wieloma bankami, których liczba stale rośnie. Księgowość ma dostęp do pełnego przeglądu transakcji wykonanych przez pracownika.
Workflow akceptacji
Jeśli dokument wymaga akceptacji, użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Dokumenty można akceptować z poziomu klienta Business Central / NAV lub przez portal Web. Cały proces jest możliwy do śledzenia przez kierownika działu.
Integracja z Google Maps
System zintegrowany jest z Google Maps, przez co możliwe jest wyliczenie przebytej przez pracownika odległości, na podstawie wyznaczonej trasy. Funkcjonalność ta umożliwia rozliczanie podrózy służbowych odbytych prywatnym samochodem pracownika.
Korzyści z zastosowania Expense Management
Usprawnienie, optymalizacja i uproszczenie procesów w firmie związanych z obsługą dokumentów, od przyjmowania i rejestrowania, aż po ich zatwierdzenie.
Dostęp z każdego miejsca i w każdym czasie poprzez aplikację mobilną
Oszczędność czasu i kosztów działu księgowości- pracownicy sami raportują wydatki, które są automatycznie wprowadzane do D365 Business Central.
Niedrogi i szybki we wdrożeniu - dzięki możliwości konfiguracji z poziomu użytkownika.
Kontrola dostępu na każdym etapie akceptacji poprzez Elektroniczny obieg dokumentu
Oszczędność czasu i kosztów dzięki prostemu i intuicyjnemu wprowadzanie dokumentów.
Expense Mangement to jedyne rozwiązanie na rynku zapewniające automatyczną rejestrację dokumentów kosztowvch i związanych z rozliczeniem delegacji w D365 Business Central/ NAV.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami